úterý 25. srpna 2015

Aloha!

Zdravím Tě, čtenáři, který sis udělal chvíli na navštívení mého blogu. Vzhledem k tomu, že je tohle můj první příspěvek a vůbec první blog co píšu, musím Tě informovat, co mám vlastně v plánu.

Od malička jsem zamilovaná do knih a za těch 17 let (No, spíš teda za 10 let, než jsem se naučila číst) jsem jich přečetla hodně a některé několikrát. Na každou mám jiný názor, ale k čemu je názor, když o něm nikdo neví? Myslet si totiž můžeš co chceš a stejně s tím nic neuděláš, pokud světu o něm nedáš vědět. A moje hlava přímo přetéká názory a nejen na knihy. :D V každém případě, tohle je blog pouze o knihách. Chci vytvořit "Strom" plný knih, aby si z něj každý mohl utrhnout právě tu, která se mu nejvíce zalíbí ať už podle názvu, obálky nebo anotace.

A třeba zde najdeš nějakou ze svých oblíbených knih a schválně, jestli na to budeme mít stejný názor! V takovém případě budu ráda za každý komentář, chvalný i nechvalný.

Co dodat na konec? Příspěvky budu dávat co nejčastěji, jak o knihách přečtených dávno, tak i o těch přečtených před okamžikem. Jo a neberte mě příliš vážně, jsou to čistě mé názory, které se samozřejmě mohou lišit od ostatních. Jak se psalo v anglickém deníku 
Glasgow  Herald: "It´s good to be wrong sometimes." (Občas je dobré se zmýlit)

Zatím Aloha můj čtenáři, těším se v dalším příspěvku!
Tvoje Betty


Žádné komentáře:

Okomentovat