neděle 18. října 2015

Glee - Jak to začalo (The Beginning)


"To, co nás ničí, nejsou zmařené sny. Jsou to ty, které se neodvažujeme snít." (seriál Glee)


Seriál Glee

Glee je TV serial vysílaný na stanici TV Fox. Započal v roce 2009. Seriál má celkem 6 sérii. Děj se odehrává na McKinleyově střední, kde se děti z prváku a druháku chtějí více věnovat zpěvu a tak založí sbor včele s Panem učitelem Schuesterem.
Seriál je skvělý pro ty, kteří se občas cítí osaměle, tlustě, jako menšina nebo třeba hloupě. Seriál se totiž zabývá tím, jak člověk může z vrcholu spadnout na dno (třeba když otěhotní roztleskávačka s jedničkama) nebo naopak ze dna se vyhoupnout na hladinu (když se například gay konečně přizná ke své orientaci a nikdo z přátel ho nesoudí). Seriál jsem viděla mnohokrát, ale nepřestává mě bavit a vždy v něm najdu něco nového. Přináší mi dobrou náladu. Vřele ho doporučuji.

Rok vydání: 2009

Nakladatelství: Albatros Media- CooBoo


Autor

Vzhledem k tomu, že autorka není známá, tak dokonce ani databazeknih.cz o ní nemá žádné informace. Vím jen to, že na svém kontě má zatím jen tři knihy: Glee-Jak to začalo, Glee- Studentská výměna a Glee-Prázdniny na spadnutí.

Anotace

Každé velké vystoupení potřebuje zahřívací kolo - chcete vědět, co se dělo, než Glee převzal pan Schuester? Kdy si Rachel poprvé uvědomila, že Finn je víc než jen natvrdlý fotbalista? jak začal tajný románek Pucka a Quinn? A jak Glee fungovalo, než získalo pořádného vůdce?No upřímně, zrovna jim to neladilo...
Připravte si Zlaté hvězdy a šplouchy - je čas zjistit, co se stalo, než tahle úžasná show začala!

Můj názor

Kniha je jako jeden díl seriálu Glee. Pro mě, jako fanouška Glee, to byl skvělý návrat do chodeb McKinleyovy střední školy. Byla jsem ráda, že tam jsem, ale nemělo to v podstatě žádný šmrnc. Kniha nám nastínila, jak to asi vypadalo před začátkem Glee, ale upřímně, nebylo to nic extra. To, že lidi neměli rádi Rachel, víme už od začátku. Magický Rachelin zpěv, jenž učaroval Finna, to není nic originálního. Jediné, co mě z knihy skutečně bavilo, byl příběh Pucka a Quinn. Sledovat, jak se do sebe zamilovávají a vše drží v tajnosti, jo, to bylo zajímavé. Je jasné, že kdo nezná ani seriál, tahle kniha je pro něj špatná volba.

Citáty

Žádné citáty z této knihy.

Doba čtení: 13. - 18.9.2015

Závěr

Ti z vás, kdo jste se ještě nedostali k seriálu Glee, by jste si rozhodně měli udělat čas na shlédnutí alespoň prvního dílu. Nic víc, jen 40 minut a pak už je to na vás, jestli budete pokračovat, nebo ne.
Knihu jsem četla dvakrát a myslím, že se k ní stejně ještě někdy ve vzdálené budoucnosti vrátím, ale rozhodně jsou na světě lepší knihy, které stojí za to číst.



Děkuji za přečtení dalšího mého článku. 
Vaše,
Betty Potter



Žádné komentáře:

Okomentovat