středa 21. února 2018

Audrey Carlanová: Calendar Girl 2 - Duben, Květen, Červen (Calendar Girl: April, May, June)

"Pohled na plačícího dospělého muže je něco, co dělá z ženy plačícího idiota"


Rok vydání originálu:      2015
Rok vydání knihy na fotce: 2017
Vydání:                    první
Nakladatelství:            Ikar
Počet stran:               372

"Viděla jsem, jak Rachel při té jeho poznámce poklesla ramena. Považovala sama sebe docela jistě za upjatou profesionálku, která má pořád sevřenej zadek, a já jsem ji teď viděla, jak se jí ten zadek svírá natolik, že by mohla vyměšovat diamanty."

Autor: AUDREY CARLAN

Informace o autorce najdete v předchozím článku Calendar Girl 1 .

Anotace:

Mia Saundersová pokračuje ve své cestě za získáním peněz i za dobrodružstvím. Její otec leží v kómatu a ona za něj splácí jeho dluh jako dobře placená společnice v eskortní službě tety Millie. Čas plyne a Mia se každý měsíc střetává s novými muži, přestože Wes, kterého potkala při své první práci, jí uvízl v srdci hlouběji, než by chtěla přiznat. 
Duben Mia prožije po boku známého sportovce Masona a spřátelí se i s jeho asistentkou Rachel, která je do něj očividně zamilovaná. 
Květen stráví na Havaji, kde jí společnost dělá neodolatelný Samojan Tai. 
V červnu pak odjíždí do Washingtonu, kde bude doprovázet vlivného podnikatele Warrena, ale lhostejný jí nebude ani jeho pohledný syn Aaron. Život luxusní společnice zahrnuje kromě pozlátka i to temnější, co se skrývá pod ním, a někteří muži mohou být nevyzpytatelní i navzdory přitažlivé tváři...

Můj názor:

"(...)kamarádi jsou rodinou, kterou si vybereš - a já měla ty nejlepší kamarády, a tedy nejlepší rodinu na světě."

 Po skončení prvního dílu jsem byla šťastná, že jsem ihned mohla sáhnout po druhém díle, který na mně již čekal v knihovničce.
   Duben, který Mia strávila s Masonem, byl dobrý. I tak se mi ale nejvíce líbila část, kdy Miu navštívil starý přítel a zpříjemnili si společně pár chvil.
   Červen byl naprostá pecka! Mia odletěla na Havaj, kde se setkala s úžasným Taiem, díky kterému na nějakou dobu zapomněla na Wese. Mimo to jsem byla nadšená, že autorka se snažila vystihnout krásnou havajskou kulturu a co víc, jejich neuvěřitelné rodinné pouto. V jiných měsících mi vadilo to, jak se každý klient chtěl s Miou okamžitě vyspat. Nevím, prostě mi to přišlo až moc chlapi-odsuzující, jestli se to tak dá říct. Ale u Taie se tomu zkrátka nešlo vyhnout.
   Červenec se stal prozatím nejdramatičtějším měsícem, kde Mia zažije poměrně zlé chvíle, ale jakožto silná dívka, se i z tohoto dokáže vysoukat. A co víc, zjistí, jak úžasné kamarády si stihla udělat. Že sliby, které si společně dali, doopravdy platí a že i v těch nejhorších chvílích se člověk může cítit dobře, má-li kolem sebe ty správné lidi.

Doba čtení: 26. 12. 2017 - 2. 1. 2018

"Jo, můj život byl zvláštní, ale já ho žila naplno. Brala jsem každý den, jak přišel, a vyždímala jsem z něj maximum. Přijímala jsem s klidem dobré, špatné, a dokonce i ošklivé, protože všechno bylo součástí procesu. Stejně jako říkalo moje tetování, musela jsem věřit své cestě."

Betty Potter

Žádné komentáře:

Okomentovat